Post by cacontasare on Feb 20, 2022 21:19:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ SNOW BROS. classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SNOW BROS. classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ SNOW BROS. classic 2022 version ▞▞▞
Kontrol var ikke god
SNOW BROS. classic آرکید pgj
Værste app, knapperne bliver ved med at bevæge sig, laver i det mindste en god app
Det spiser mange penge for diamanter 😠😠😠
controller skal forbedres
Dette er et meget flot spil, og vi vil nyde, mens vi spiller niveauerne
Bør være en betalt mulighed for fuldt spil. Ikke overpris for fortsætter.
Det er dejligt, det tager dig tilbage til 19'erne, da vi spillede det spil
Dejligt spil, når jeg er ung, jeg spiller, var i videospilbutik
Det er et godt spil, men det har mange dubletter FTE, som får det til at se vildledende ud
Slet ikke som de klassiske snebros. Ingen support for to spillere og kun 2 liv uden mulighed for at få yderligere liv. Ville have været bedre, hvis alt var som de klassiske snebros.
Var det samme som i gamle dage
Fantastisk spil, men har ikke kun 3 chancer
Medbragte mange gode minder, jeg nød at spille dette spil, da jeg stadig voksede op, og følelsen er stadig den samme, spillet er sjovt at spille..
Namiz ko lang spil nato,,hehe
Godt spil, men grafikken er ikke god.
Kan gøre det bedre
Kontroller er ikke perfekte
Skarpere kontroller ville blive værdsat. Er der også controller support?
Men ingen lyd
Det er et barndoms yndlingsvideospil, den gode oplevelse bringer bvck alle minderne.. Tak
Nyd god tid Bast spil
SNOW BROS. classic Arkade jega
flot, men spilgrafikken er ikke god
SNOW BROS. classic Аркады xxm
Magica.io アクション vgdr
Spillet minder godt om gamle tider, men der er fejl i spillet nogle steder
Først og fremmest var jeg ret begejstret for dette spil... Men så begyndte jeg at læse anmeldelserne. Tænkte jeg selv ville prøve det. Desværre er de fleste anmeldelser korrekte. Dette har bestemt brug for en tutorial til at starte med. Og ja, kontrollerne har absolut brug for nogle justeringer. Jeg håber, at når dette først er opdateret, vil det være meget nemmere at bruge. Jeg er fan af alle jeres spil, så jeg ved, at I kan få det til at ske gutter! Jeg har tro på dig!
Den er meget rar at spille
Sne
Gust-%nabeel jerry
Savner virkelig dette arkadespil Bringing back my childhood memory Thankful, that it is on playstore💓💓💓💓
Dette spil bringer alle mine smukke barndomsminder tilbage. Tak skal du have!!!Jeg plejede at spille dette spil, da jeg var 12 år gammel, og nu er jeg 40 ... Elsker det
Dette er et godt spil, men her er ikke en mulighed for tokken, når vi dør i 45-runden, så har vi ikke en tokken eller en mulighed. giv fem stjerner til dette spil plzzzzz arbejde på dette spil ikke vred
Dårligt det er n skam ikke fortjener n 🌟
Op Saif
Spillet var okay, men kontrollerne var for små. Jeg tror, at dette spil ville have været bedre, hvis det bare havde større kontroller.
Snow Bros er meget oplyst
Dette spil er min kærlighed....For dette huskede mig alle mine barndomsminder..
Godt gammelt spil
Dette spil er meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget
Dårlig oplevelse sagde de, køb diamanter, så spiller du dette spil
Pls ad multiplayer mode 😍🥰😊 dejligt spil
1) Svært at kontrollere, men forståeligt. 2) har brug for diamant for at fortsætte, hvis du er ude af livet
Fantastisk spil, ingen controller betyder, at ingen stjerner ikke understøtter IPega PG9038s. Jeg vil hellere spille det på en emulator, hvor alt fungerer.